
НОВИНИ
11:11, 27 березня
Укрзалізниця відновила онлайн-продаж квитків після наймасштабнішої кібератаки
НОВИНИ

Фото: Укрзалізниця
Укрзалізниця відновила роботу свого сайту та мобільного застосунку після масштабної кібератаки, яка вивела з ладу цифрові сервіси компанії на майже чотири доби.
Про це відомство повідомило у своєму Telegram-каналі.
89 годин боротьби з хакерами
"Сайт і застосунок УЗ вдалося відновити за 89 годин нонстоп роботи після безпрецедентної атаки на ключові операційні системи залізниці. На першому етапі працюватиме тільки базовий функціонал: продаж та повернення квитків на всі напрямки глибиною 20 діб", - зазначили в Укрзалізниці.
Компанія запевнила, що під час кібератаки не було допущено витоку жодної сенситивної інформації.
Робота над відновленням всіх сервісів триває
Над відновленням повного функціоналу систем працює ціла команда фахівців: залізничники, експерти кібердепартаменту СБУ, CERT-UA при Держспецзв'язку та інші партнери.
"Наші вокзали та каси продовжують працювати у посиленому режимі по всій країні для підстраховки, а поїзди — як і всі дні до цього — курсують за розкладом", - наголосили в Укрзалізниці.
Можливі технічні неполадки
У компанії попередили пасажирів про можливі тимчасові технічні перебої у роботі відновлених систем через пікові перевантаження сервісу.
Нагадаємо, 23 березня онлайн-системи Укрзалізниці зазнали масштабної таргетованої кібератаки, яка призвела до припинення роботи онлайн-сервісів з продажу квитків.
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
17:45
Вчора
17:33
Вчора
15:05
Вчора
ТОП новини
Спецтема
Оголошення
00:00, 12 січня 2016 р.
16:04, 18 березня
09:07, 24 березня
38
14:08, 18 березня
live comments feed...
Коментарі