
Реклама
16:23, 24 березня
Як працює принцип взаємності у бізнесі або навіщо дарувати подарунки клієнтам
Реклама
Напевно ви помічали за собою такий цікавий феномен: якщо людина допомогла чимось вам, завжди хочеться відповісти їй тим самим. Наприклад, колега пригостила еклерами під час обідньої перерви. І ось наступного дня ви вже купуєте трохи більше пончиків, аніж зазвичай, щоб навзаєм пригостити ту саму колегу. Це принцип взаємності, що властивий всім нам. Він вивчається соціальною психологією та активно застосовується у маркетингу. Пропонуємо скористатися принципом взаємності й вам, даруючи своїм клієнтам подарунки від Gifty Corporate та зв’язуючи їх із собою тісними соціальними зв’язками.
Як працює принцип взаємності у бізнесі
Безоплатний подарунок або навіть проста турбота про клієнта може викликати міцну емоційну прив’язаність до бренду. Проводився експеримент, коли офіціанти приносили клієнтам після обіду м’ятні цукерки як комплімент. Така маленька дія допомагала працівникам кафе отримувати значно більші чайові. Це класичний приклад того, як крихітний приємний жест може впливати на поведінку клієнтів бізнесу.
Тому приємні сюрпризи та подарунки — це дієвий інструмент побудови ком’юніті навколо свого бренду, а також стимул, що мотивує клієнтів повертатися до вас знову і знову. Крім повторних покупок, подарунки клієнтам можуть дати компанії й інші не менш корисні бонуси:
- клієнт рекомендує вам друзям, завдяки чому бренд починає продаватися за допомогою «сарафанного радіо»;
- клієнт пише про вас позитивний відгук на сайті, в Google Maps або робить допис у соціальних мережах, що значно розширює довіру потенційних клієнтів та робить бренд впізнаванішим;
- клієнт з більшою ймовірністю залишиться лояльним до продукту/послуги, навіть якщо бізнес потрапить у скандал чи зіштовхнеться з іншими неприємностями.

AD_4nXfnpoeRkQpIIVwwhZgoFQzLQrMZXX-Rq2qnqX-_fylUyvP08v6zmWlvyQWN29LS6dl8bzk6pSuOY5InrZTFHAlgTJauWAump5Ey3Jje4ThTdd7sK2dpNkky_thTKm7Cb0sqwBuC?key=B4lIWqV8ceddqQjr-GTSPz6i
Джерело: giftycorp.in.ua
Навчитися просувати свій бренд за допомогою подарунків можна на прикладі відомих компаній. Наприклад, інтернет-платформа Amazon втримує покупців за допомогою персональних знижок та безоплатних періодів підписки, що дають змогу користуватися швидкою доставкою чи раннім доступом до розпродажів. Це створює відчуття, що компанія зробила вам послугу — а отже, людина починає ставитися до неї лояльніше та продовжує користуватися її сервісом.
Starbucks створює цікаві системи лояльності, що дають змогу збирати бали за кожну каву, а потім обмінювати їх на подарунки. Це найбільш дієва маркетингова кампанія, оскільки вона працює на довготривалу перспективу.
Які корпоративні подарунки працюють найкраще
Важливо розуміти, що принципом взаємності користуються майже всі ваші конкуренти. Тому важливо не просто дарувати подарунки клієнтам, а виділятися на фоні інших компаній. У цьому вам допоможуть 3 поради:
- використовуйте ефект несподіванки — запропонуйте неанонсовану знижку вже після покупки;
- підбирайте індивідуальні подарунки — сонцезахисний крем як бонус до покупки пляжного одягу;
- даруйте корисні та емоційні речі — чашка з цікавим написом точно запам’ятається та буде постійно використовуватися в побуті.
Враховуйте і специфіку власного бізнесу. Тому що подарунок має відповідати статусу компанії. Наприклад, магазин звичайного одягу може покласти до замовлення маленьку цукерку. А ось дорогий брендовий бутик має підтримувати свій статус та дарувати клієнтам відповідні солодощі.
Список подарунків для клієнтів, що будуть працювати на ваш бізнес
Підготували варіанти подарунків для клієнтів, що можуть стати в пригоді будь-якому бізнесу та затьмарити конкурентів:
- зефірні квіти, запаковані в подарункові коробки;
- блокноти та планери із незвичним дизайнерським оформленням;
- соєві ароматичні свічки в гіпсовому кашпо;
- печиво з передбаченням;
- годинники зі стабілізованим мохом;
- чохли для ноутбука чи планшета;
- ароматні бомбочки для ванни;
- тубуси чи коробки з міксом сухофруктів та горішків;
- дерев’яні підставки для телефону;
- набори з медовими ласощами;
- стильні дизайнерські шопери;
- чай та кава незвичних смаків;
- домашні капці з оригінальним дизайном;
- букети та тістечка, виготовлені з мила;
- дизайнерські хустини;
- термочашки з вашим лого;
- ігри, такі як дженга чи кубик Рубика.
Готуючи подарунки клієнтам, не забувайте також про брендування. Воно допоможе зробити ваше лого впізнаванішим, повсякчас рекламуючи компанію та її продукт.
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
18:05
Вчора
16:04
Вчора
15:02
Вчора
ТОП новини
Спецтема
Оголошення
00:00, 12 січня 2016 р.
live comments feed...