17:06, 23 лютого 2022 р.
У Слов'янську з'явиться цілодобовий колцентр
У Слов’янській громаді триває створення цілодобового контакт-центру
На пресконференції 23 лютого керівник Слов'янської ВЦА Вадим Лях розповів, що у Слов'янській громаді створюють цілодобовий контакт-центр.
Жителі громади отримають можливість звертатися до нього з будь-якими проблемами, в тому числі соціального характеру та комунальної сфери.
Контакт-центр працюватиме в електронному форматі та в режимі звичайних дзвінків. Він створюється для того, щоб слов'янці могли з мінімальними зусиллями, у найкоротші терміни зв'язатися з диспетчером, залишити заявку для будь-якої служби – РЕМу, тепломережі, водоканалу тощо.
Для електронного спілкування необхідно буде створити особистий кабінет. Такі центри вже зарекомендували себе у Маріуполі, Покровську, Краматорську. Зокрема у Краматорську існує навіть SMS розсилка абонентам у разі аварійних ситуацій, що трапляються в міському господарстві.
Наразі у Слов'янську є лінія з комунальних питань: 1505 та 050 471 40 72.
Читайте: Як звернутися до керівника Слов'янської ВЦА
Дивіться відео про Слов’янськ на нашому Youtube каналі
Стань частиною Клубу читачів 6262 за посиланням
Отримуйте актуальні новини на свій телефон у Viber (новости Славянска)
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
19:32
Вчора
Спецтема
Оголошення
00:00, 20 грудня
live comments feed...
Коментарі