17:50, 4 листопада 2021 р.
5Нові запозичення модної індустрії в мові українських медіа
Українські ЗМІ активно популяризують у своїх матеріалах нові запозичення, формуючи таким чином моду на мовні уподобання з акцентом на широке використання англіцизмів, американізмів. Зокрема, світ моди, оперативно реагуючи на запити сучасного суспільства, кризи, постійно поповнює свій лексикон новими назвами різноманітних аксесуарів, предметів одягу, взуття, зачісок, назвами брендів та виробників одягу, модних стилів, які виникли останнім часом. Такі слова стали невід’ємним мовним атрибутом сучасника. І ми вже не уявляємо свого життя без бомберів, світшотів, блейзерів, худі, лоферів, джинсів-скіні, кюлотів, боді, кейпів тощо. Щодня в новинній стрічці нам повідомляють про появу нових трендів і зникнення старих брендів. А модні поради від фешн-гуру неодмінно вбережуть нас від огріхів при формуванні весняних аутфітів чи осінніх луків: «Лофери можуть вам замінити черевики, туфлі, мокасини і балетки» (https://radiotrek.rv.ua/); «Пальта-оверсайз (вільного крою) здаються занадто об’ємними, але насправді виглядають жіночно і витончено» (https://www.unian.ua/); «У новому сезоні асортимент поповниться теплими худі, бомберами та дутими шарфами і буде представлений в #Showroom у Мистецькому Арсеналі…» (https://lady.tochka.net/ua/).
Сучасні модні тенденції спричиняють появу нових популярних професій. Тільки-но звикли до іміджмейкерів, мейкаперів, грумерів, шоперів з барберами, як на небосхилі замайоріли байєри з фешн-блогерами: «Юлія Тимошенко увійшла в образ «Батьківщини-матері» явно завдяки власним акторським даним, навіть якщо і не без допомоги різних там іміджмейкерів»(https://www.pravda.com.ua/); «Багато людей заводять породистих кішок і собак, догляд за якими вимагає справжньої майстерності, тому професія грумер в наш час дуже затребувана» (https://babyrest.com.ua/); «Байєр – одна з найбільш цікавих професій у світі моди. Він закуповує колекції одягу, взуття й аксесуарів, а потім продає їх у модні бутики» (http://proforientator.info/).
Такі слова перебувають у фокусі загостреної мовленнєвої уваги сучасної людини. Які з них є одноденками, а які надовго закріпилися в мові, адаптувавшись до неї, покаже лише час і мовна практика. У сфері модної індустрії наразі спостерігаємо своєрідний бум іншомовних неологізмів, що є швидкоплинними та мінливими, як і сама мода. Поява «модних» слів свідчить про те, що мова – це соціальне явище, а всі зміни в ній є яскравим показником розвитку культури та життя суспільства.
Кочукова Наталія
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
17:13
Вчора
15:21
Вчора
12:49
Вчора
11:17
Вчора
18:24
20 грудня
17:16
20 грудня
Спецтема
Оголошення
00:00, 20 грудня
12:46, 16 грудня
1
17:10, 19 грудня
07:32, 10 грудня
18:39, 17 грудня
11
live comments feed...
Коментарі