• Головна
  • Нові запозичення модної індустрії в мові українських медіа
17:50, 4 листопада 2021 р.
5

Нові запозичення модної індустрії в мові українських медіа

Нові запозичення модної індустрії в мові українських медіа

        Українські ЗМІ активно популяризують у своїх матеріалах нові запозичення, формуючи таким чином моду на мовні уподобання з акцентом на широке використання англіцизмів, американізмів. Зокрема, світ моди, оперативно реагуючи на запити сучасного суспільства, кризи, постійно поповнює свій лексикон новими назвами різноманітних аксесуарів, предметів одягу, взуття, зачісок, назвами брендів та виробників одягу, модних стилів, які виникли останнім часом. Такі слова стали невід’ємним мовним атрибутом сучасника. І ми вже не уявляємо свого життя без бомберів, світшотів, блейзерів, худі, лоферів, джинсів-скіні, кюлотів, боді, кейпів тощо. Щодня в новинній стрічці нам повідомляють про появу нових трендів і зникнення старих брендів. А модні поради від фешн-гуру неодмінно вбережуть нас від огріхів при формуванні весняних аутфітів чи осінніх луків: «Лофери можуть вам замінити черевики, туфлі, мокасини і балетки» (https://radiotrek.rv.ua/); «Пальта-оверсайз (вільного крою) здаються занадто об’ємними, але насправді виглядають жіночно і витончено» (https://www.unian.ua/); «У новому сезоні асортимент поповниться теплими худі, бомберами та дутими шарфами і буде представлений в #Showroom у Мистецькому Арсеналі…» (https://lady.tochka.net/ua/).

      Сучасні модні тенденції спричиняють появу нових популярних професій. Тільки-но звикли до іміджмейкерів, мейкаперів, грумерів, шоперів з барберами, як на небосхилі замайоріли байєри з фешн-блогерами: «Юлія Тимошенко увійшла в образ «Батьківщини-матері» явно завдяки власним акторським даним, навіть якщо і не без допомоги різних там іміджмейкерів»(https://www.pravda.com.ua/); «Багато людей заводять породистих кішок і собак, догляд за якими вимагає справжньої майстерності, тому професія грумер в наш час дуже затребувана» (https://babyrest.com.ua/); «Байєр – одна з найбільш цікавих професій у світі моди. Він закуповує колекції одягу, взуття й аксесуарів, а потім продає їх у модні бутики» (http://proforientator.info/).

      Такі слова перебувають у фокусі загостреної мовленнєвої уваги сучасної людини. Які з них є одноденками, а які надовго закріпилися в мові, адаптувавшись до неї, покаже лише час і мовна практика. У сфері модної індустрії наразі спостерігаємо своєрідний бум іншомовних неологізмів, що є швидкоплинними та мінливими, як і сама мода. Поява «модних» слів свідчить про те, що мова – це соціальне явище, а всі зміни в ній є яскравим показником розвитку культури та життя суспільства.

Кочукова Наталія

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#Слов’янськ #запозичення #мова #медіа
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити

Коментарі

Показувати новий коментар:
внизу вгорі
Семен
4 листопада 2021 р., 20:25
Зачем публиковать этот бред. Неужели в Сочи нет синонимов. Где чистота речи
Кочуков Илья
5 листопада 2021 р., 17:42
Отличная статья и классно подобрана тема) лично мне очень понравилось!
Anton Podurec
5 листопада 2021 р., 20:22
Спасибо большое автору, статья очень информативная. Перечитываю каждый день. Всем рекомендую
Оголошення
live comments feed...