• Головна
  • Автозапчастини в інтернет-магазинах: формування цін
Реклама
15:21, 5 серпня 2020 р.

Автозапчастини в інтернет-магазинах: формування цін

Реклама

Сьогодні відкривається безліч нових інтернет-магазинів. Багатьом підприємцям доводиться стикатися зі складністю вибудовування цінової політики. Тим часом лояльність покупців залежить саме від ціни товарів. Неправильна стратегія вибудовування цін може призвести до краху, тим більше, що конкуренція у сфері продажу автозапчастин дуже велика.

Автозапчастини в інтернет-магазинах: формування цін, фото-1

Основні моменти ціноутворення

Фахівці Avtopro.ua вважають, що для вибору ефективної цінової політики потрібно враховувати кілька факторів.

  • Стан ринку. Потрібно знати ситуацію на ринку, відстежувати стан справ у конкурентів, аналізувати динаміку цінових процесів, виявляти закономірності. Все це допомагає встановлювати оптимальні ціни. Рекомендується стежити не тільки за цінами конкурентів, але і за асортиментом;
  • Знання своїх клієнтів. Для формування оптимальної цінової політики потрібно володіти інформацією про цільову аудиторію, тобто розуміти клієнтів, які роблять онлайн-покупки. Можна організувати опитування, яке допоможе виявити переваги, зайнятися візуальним оформленням цін, продумати бонусні програми;
  • Використання динамічного ціноутворення. Такий вид ціноутворення залежить від декількох факторів. Це може бути загальний стан ринку, ситуація у конкурентів, географічне положення покупця та інше. Спосіб має як плюси, так і мінуси. З мінусів — цінова дискримінація, коли один товар продається за різними цінами. Однак грамотне використання цього заходу і достатня технічна оснащеність гарантують успіх. Один з прикладів такого ціноутворення — підвищення вартості певних товарів у сезон. В цілому тут важливо проявляти гнучкість, щоб не розчарувати покупця;
  • Увага на святкових подіях. Новорічні та травневі свята, інші святкові дні, дають можливість інтернет-магазинам отримувати додатковий прибуток. Тут потрібно бути уважним і пропонувати знижки, які не змусять покупців піти в інший інтернет-магазин. Далі потрібно підготувати товари, які будуть мати попит, в достатньому обсязі.
Автозапчастини в інтернет-магазинах: формування цін, фото-2

Можливості маркетплейса

Електронні майданчики мають переваги перед одиничними точками онлайн-продажу товарів. Каталог запчастин Avtopro.ua - це місце, де автозапчастини продаються і купуються без посередників, що суттєво знижує кінцеву вартість товарів. Чим відрізняється маркетплейс?

  • Покупці можуть користуватися зручною системою пошуку. Власникам нових магазинів не доводиться створювати свою систему, оскільки вже існує єдина робоча система;
  • Конкуренція на майданчику є позитивним моментом, тому що змушує покращувати якість обслуговування, оптимізувати ціни, переглядати асортимент;
  • Прийнятні ціни. Так як на майданчику працює дуже багато продавців, покупець завжди вибере найбільш прийнятний для себе варіант деталі;
  • Продавці можуть економити на технічних питаннях, пов'язаних з власним сайтом. Їм потрібно тільки платити абонплату, користуючись зручною єдиною системою.
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#автозапчастини #каталог запчастин Avtopro.ua #Авто.про
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити

Коментарі

Оголошення
live comments feed...