16:13, 26 січня 2020 р.
Як не натрапити на «лажу» при покупці в інтернет-магазині
Усі вже знають: якщо не хочеш бігати по магазинах у пошуках чогось, відкрий інтернет – і знайдеш там все, та навіть більше.
Інтернет-магазини, разом із великим асортиментом товарів, мають значну кількість пасток: шахрайські схеми, неякісні чи браковані вироби на кшталт: «на фото – цукерка, в реалі - сокира», погана упаковка посилки на великі відстані, неможливість повернути товар, невідповідність розмірів і так далі.
І що ж треба знати, щоб уникнути цих неприємних моментів?
Обов’язково має бути декілька способів оплати.
Зрозуміло, що у нормальному магазині приймають різні картки: Visa, MasterCardта інші. Але повинна бути ще післяплата – це коли гроші за товар треба віддавати вже маючи посилку на руках. У деяких магазинах є часткова сплата – половину одразу після замовлення, половину – після прибуття товару.
У нормальному інтернет-магазині – декілька видів доставки товару. Це Нова Пошта, Укрпошта, аеропошла (коли магазин іноземний) кур’єрська доставка, самовивіз.
На сайті магазину має бути інформація про нього та контактні дані: електрона пошта, як мінімум два мобільні номери, адреса головного офісу, зв’язок з консультантом в режимі онлайн, з котрої години можна дзвонити за вказаними телефонами.
Має бути сторінка найпоширеніших питань (про розміри одягу, взуття, прикрас, час доставки, деталі реєстрації та інше) та відгуків.
На сторінці конкретного товару мають бути його докладні характеристики (технічні параметри, розмір, габарити, матеріал, колір та інші), інформація про виробника, декілька фото з різних ракурсів, відгуки покупців.
Звертайте увагу на дизайн сайту. У шахраїв він неякісний, як кажуть, зроблений «на швидку руку», проблеми з навігацією, контент мінімальний.
На сайтах шахраїв, зазвичай, багато реклами та «спливаючих» вікон. А під час натискання на певний товар чи розділ відбувається перехід на незрозумілі сайти. Також відсутні сертифікати безпеки та параметри.
Порівняйте ціну товару не інших сайтах, у різних виробників.
Встановіть інтернет-ліміт на вашій картці, тобто максимальну суму, яку ви можете витратити під час оплати товару карткою.
Одразу після оформлення замовлення товару в особистий кабінет на сайті чи на електронну адресу надходить лист-підтвердження, а також інструкція, як відслідкувати онлайн шлях вашої посилки, її номер та щось типу цифрової квітанції. ще зазвичай вказується термін, протягом якого буде в дорозі куплена річ.
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
09:30
Вчора
Спецтема
Оголошення
00:00, 20 грудня
15:32, 21 грудня
23:36, 25 грудня
11:01, 23 грудня
11:41, Вчора
live comments feed...
Коментарі