14:37, 17 грудня 2018 р.
Власник "євробляхи" про утримання автомобіля, плюси та мінуси машин з Європи та новий закон
Обурення щодо нового закону про розмитнення автомобілів з європейською реєстрацією підняло на слух це питання.
Для того, щоб отримати повну інформацію про купівлю і утримування такої машини, ми поспілкувалися з власником автомобілю на єврономерах.
Артур живе в Україні і більшість машин, які у нього були - це машини на єврономерах. Машину, якою користується зараз, купив декілька місяців тому в Польші. Автомобілю 18 років.
Яка перевага автомобілів на єврономерах?
Найперше, чому люди їздять купляти машини до Європи - різниця в ціні. Різниця в цінах на машини, яким більше 15 років, в Україні та деяких країнах Європи близько п’яти, а іноді навіть восьми тисяч доларів.
З Європи є сенс гнати машину лише у двох випадках. Якщо ти їдеш туди сам, а у тебе є спеціаліст по машинам, який тобі реально допоможе розібратися. Ти спілкуєшся з європейцями і у тебе є на вибір 5-8 машин. Щоб ти приїхав на день-два, найкращу машину вибрав і на ній поїхав. Плюс загнав там в Європі на СТО, щоб повністю її обдивитися перед купівлею.
Або якщо в тебе є перекуп, який гоняє ці машини, але ти його так добре знаєш, що ти йому завжди можеш довіряти. І він тобі підгоне ту машину, яку ти попросив. Нормальної якості.
Основний плюс машини на єврономерах - це ціна. На цьому плюси таких автомобілів закінчуються.
А мінуси?
А мінусів дуже багато. Перший мінус - машина ця не є твоїм майном. На території України людина ніяких майнових операцій з нею офіційно робити не може. Реально. Машини, які попадають в Україну з Європи, особливо ті, які пригнали перекупи і вже у нас продали, вони не найкращої якості. Завданням перекупа було знайти візуально якомога кращий автомобіль за якомога нижчою ціною. Умови експлуатації автомобілів в Європі - це "автомобіль на розрив". В Європі автомобілями користуються так, щоб вони приніс тобі максимальний прибуток, їх максимально експлуатують.
Якщо ти вирішив купити машину за дуже низькою ціною, то треба ж розуміти, що у неї буде такий самий стан. А машина, якою обережно користувалися, вона на порядок дорожча, ніж така сама зовнішньо, але з внутрішніми вадами, у перекупа.
Як взагалі люди купують машини закордоном?
Способів багато. 80% машин, які опинилися на євробляхах в Україні - це машини ввезені перекупами. Їх стало набагато більше в минулому році, бо перекупи зробили собі безвіз і почали кататись.
Яка процедура купівлі машини на єврономерах?
Насправді все дуже просто, простіше і швидше ніж купити в Україні. Машину можна купити і у окремих людей, і в салонах, салонах потриманих автомобілів, і на площадках, які торгують такими автомобілями.
Чому люди незадоволені новим законом про "євробляхи"?
Люди своєю бездумною поведінкою самі собі напаскудили. Вони, маючи обмежену кількість грошей, купляють закордоном автомобіль. А потім заправляються на 50 гривень. Тому що всі гроші закінчилися після купівлі машини.
Автомобілі, які привозять з-за кордону, потребують грошей. Потребують нормальні деталі і "прямі руки" на СТО. В цю машину, хочеш ти - не хочеш, але треба вкласти ще гроші, щоб вона працювала. Більшість людей купили цю машину на останні гроші, думаючи, що вони отримали "щастя".
Але є дивні моменти, наприклад, ти громадянин України, але працюєш в Польщі чи Італії. Їздиш додому. У тебе там куплена на тебе машина. Тобі її на кордоні треба буде розмитнити? Якщо ти, к приміру, приїхав на свята?
Що думаєте щодо зросту ціни на розмитнення автомобіля?
В Україні близько 1,5 мільйона машин на єврономерах, які прострочили всілякі в’їзди-виїзди. І вони під цей закон про розмитнення не підпадають взагалі. 1,5 мільйона машин, які не попадуть на розборку, не буде розмитнено. Поліція буде їх штрафувати? У нас може не вистачити штраф-майданчиків.
Машини, які не пройшли розмитнення, по ідеї, отримуватимуть штрафи. Місяць - 170 тисяч гривень чи конфіскація транспортного засобу.
До тих людей, які розмитнили автомобіль, питань не буде. І в утримуванні машини нічого не зміниться.
Чим повинен закінчитися конфлікт власників машин на єврономерах та влади?
Рано, чи пізно, мені здається, все це повернеться на рівень 2012 року. Власників "євроблях" стане набагато менше.
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
19:32
Вчора
Спецтема
Оголошення
00:00, 20 грудня
live comments feed...
Коментарі