Куди звертатись переселенцям у разі виникнення запитань?
Міністерство реінтеграції опублікувало номер цілодобової "гарячої" лінії з кризових питань.
Телефонуйте за номером: 15-48.
Гаряча лінія для дзвінків з-за кордону та тимчасово окупованих територій (WhatsApp, Telegram, Viber): +38 096 078 84 33.
Гаряча лінія Уповноваженого з питань ВПО: +38 066 813 62 39.
Також внутрішні переселенці можуть отримати соцпослуги в будь-якому управлінні соціального захисту.
Єдина інформаційна система соціальної сфери (ЄІССС) стала доступною в управліннях соцзахисту населення на всій території України, - повідомляє Мінреінтеграції.
Кожен переселенець може скористатися соціальними послугами за місцем свого фактичного перебування. Зокрема, внутрішньо переміщені особи в будь-якому регіональному управлінні соціального захисту можуть отримати наступні послуги:
Швидко змінити у довідці ВПО неактуальне місце проживання;
Виправити помилкові чи некоректні дані у заяві на отримання довідки ВПО;
З’ясувати й усунути причину затримки допомоги на проживання;
Легко перейти на обслуговування від одного до іншого управління соцзахисту у разі зміни місця фактичного перебування;
Знятися з обліку як ВПО.