П`ять поширених запитань про послугу для переселенців у "Дії"

Нещодавно у застосунку "Дія" запрацювала послуга з оформлення статусу внутрішньо переміщеної особи. Її вже можна знайти у розділі "Послуги". А ті, хто оформив цей статус раніше, вже могли побачити довідку у розділі "Документи".

Міністерство цифрової трансформації зібрало п'ять найпоширеніших питань про послугу для внутрішньо переміщених осіб у Дії, які ви ставите в соцмережах Мінцифри.

1. Я перебуваю за кордоном. Чи можу отримати довідку? 

Внутрішньо переміщена особа — та, що змінила тимчасове місце проживання всередині країни. Для українців за кордоном діють допомоги від тих країн, до яких ви переїхали.

2. Подав заяву в Дії. Коли я отримаю довідку ВПО та виплати?

Заява обробляється декілька днів. Після цього довідка з'явиться у вас у Дії поруч з іншими цифровими документами. Виплати нарахуються, щойно Ощадбанк за поданням Мінсоцполітики перераховує кошти у ваш банк. 

3. У мене немає ID-картки чи закордонного паспорта в застосунку, я можу скористатися послугою в Дії? 

Щоб отримати статус ВПО, у застосунку має відображатися картка платника податків та один із паспортів: ID-картка або закордонний біометричний паспорт. Особисті дані для формування довідки отримуються саме з біометричних паспортів. 

4. Якщо в мене вже є довідка ВПО, я можу оформити виплату в Дії? 

У застосунку можна отримати комплексну послугу: отримання статусу ВПО та виплати. Якщо ви вже маєте довідку ВПО, тоді для оформлення допомоги радимо звернутися в ЦНАП.

5. Якщо вам не вдалося з першого разу подати заявку в Дії і «‎сталася помилка»‎ — це пов’язано з великим навантаженням на державні реєстри. Скористайтеся послугою трохи пізніше.

Бережіть себе та допомагайте близьким.

Підписуйтеся на наші оновлення у Viber (новости Славянска)

Слідкуйте за нами в Instagram

Та телеграм: https://t.me/news6262