У Слов'янську з'явиться цілодобовий колцентр

У Слов’янській громаді триває створення цілодобового контакт-центру

На пресконференції 23 лютого керівник Слов'янської ВЦА Вадим Лях розповів, що у Слов'янській громаді створюють цілодобовий контакт-центр.

Жителі громади отримають можливість звертатися до нього з будь-якими проблемами, в тому числі соціального характеру та комунальної сфери.

Контакт-центр працюватиме в електронному форматі та в режимі звичайних дзвінків. Він створюється для того, щоб слов'янці могли з мінімальними зусиллями, у найкоротші терміни зв'язатися з диспетчером, залишити заявку для будь-якої служби – РЕМу, тепломережі, водоканалу тощо.

Для електронного спілкування необхідно буде створити особистий кабінет. Такі центри вже зарекомендували себе у Маріуполі, Покровську, Краматорську. Зокрема у Краматорську існує навіть SMS розсилка абонентам у разі аварійних ситуацій, що трапляються в міському господарстві.

Наразі у Слов'янську є лінія з комунальних питань: 1505 та 050 471 40 72.

Читайте: Як звернутися до керівника Слов'янської ВЦА

Дивіться відео про Слов’янськ на нашому Youtube каналі 

Стань частиною Клубу читачів 6262 за посиланням

Отримуйте актуальні новини на свій телефон у Viber (новости Славянска)