Ми живемо у той час, коли вже не є проблемою комунікація між людьми, які живуть у різних кутках планети. Але є проблемою комунікація між мешканцями Слов’янська та різними комунальними службами та державними установами.
Нещодавно одна з читачок сайту 6262 поскаржилися нашій редакції, що другий день в ранковий час в їх будинку відключали світло на декілька годин. Дотелефонуватись до диспетчера РЕМ вона не могла. Потім до відключення світла додались холодні батареї. Ні Тепломережа, ні Слов’янський РЕМ на телефонні дзвінки не відповідали – казала жінка.
Зараз конфлікт вже вичерпано, але… Це вже не перший випадок. Ми досить часто отримуємо скарги від читачів про те, що вони не можуть дотелефонуватися до комунальної служби, не можуть дізнатися, чому у них не вивозять сміття, чому немає світла, чому немає води, чому холодні батареї, чому не відповідає швидка допомога, чому не відповідає реєстратура в амбулаторії. І ще сотні таких чому.
Ну добре, всьому можна знайти пояснення. Людини немає на місці, працівник відійшов у справах або пішов на перерву, технічні роботи, поламався телефон, сталася аварія. Ще можна пояснити великим навантаженням та повною відсутністю вільного часу. Усе можна пояснити. Або виправдати.
Але чим можна поясними те, що до деяких комунальних підприємств у принципі ніколи неможливо дотелефонуватися, який би день та час не був?
А чим пояснити те, що на «гарячій лінії» Кабміну та НСЗУ треба «висіти», перш ніж там піднімуть слухавку? Я особисто ще жодного разу не додзвонилася до НСЗУ за тим номером, яким вказаний у них на сайті?
А як щодо швидкої? Окей, восени 2021 року у нас була страшна хвиля пандемії, їм було не до того. Але ж в інший час люди не тільки на коронавірус хворіють.
А коли дзвониш в амбулаторію чи до сімейного, добре, що тобі відповіли. Далі головне не розгубитися після того, як на тому боці хтось невдоволеним тоном тебе спитає, що ти хотів. Хоча хамське спілкування- то взагалі проблема, яка заслуговує на окрему дискусію.
Добре, якщо ні в кого не трапляються надзвичайні ситуації, коли відповідь та допомога потрібне негайно. Це стосується не тільки швидкої. Всяке ж може статися: серцевий напад у самотньої бабусі, яка ледве користується кнопковим мобільником, вибухнула газова труба, впав ліхтар, у підвалі багатоповерхівки труби рванули, світла немає кілька днів, у батареях посеред зими раптово потекла крижана вода тощо. І що ж тоді робити? З будь-якою проблемою дзвонити у поліцію та ДСНС? Так у них трошки інші функції.
Існує безліч способів налагодити комунікацію з громадськістю. Соцмережі, месенджери, мобільні додатки, сайти, листоноші та кур’єри, врешті-решт. І, начебто, все це у нас є: додаток Smart місто, сайт ВЦА, портал для петицій. Але, все одно, щось у цьому механізмі дає збій.
А ви як думаєте, що треба зробити, щоб між різними службами та громадськістю був налагоджений зв’язок, і щоб до них можна було легко дотелефонуватися у будь-яку годину робочого саму?
Читайте також: Мобільні телефони управління соціального захисту населення у Слов’янську
Негода у Донецькій області. Куди звертатися по допомогу на дорогах
Шкірно-венерологічний диспансер у Слов‘янську припинив своє існування, куди тепер звертатись
Що робити і куди звертатися тим, хто зазнав домашнього насильства
Допоможи собі сам. Контакти та адреси служб у Слов’янську
Анонімно та конфіденційно – де отримати безкоштовну допомогу психолога
А ось тут номери всіх керуючих компаній міста: У Слов'янську ще не всі квартири з опаленням - що каже влада