У "Прозорий офіс" по вулиці Василівській почали завозити меблі та техніку. Очікується, що після Дня міста туди переїде Управління соціального захисту населення.
У 2017 році п'ятиповерхову будівлю під "Прозорий офіс" міськрада викупила за 5 млн. грн. Ремонтні роботи у прозорому офісі розпочалися восени 2018 року, а завершилися у січні 2020 року. Там відремонтували фасад та приміщення, встановили сучасну протипожежну систему, зробили пандус, вимостили тактильну плитку.
У серпні почали завозити меблі та технику - їх придбали в рамках програми USAID. Як розповіла начальниця Управління соціального захисту Олена Альохіна, приймати громадян, консультувати та обслуговувати будуть виключно на першому поверсі - там обладнали 12 місць. Додатково 6 місць зробили для прийому керівництвом УСЗН, працівників виконкому чи Центру зайнятості, для соціальних інспекторів та безкоштовної юридичної консультації. Інші поверхи - виключно для роботи із документами та опрацювання звернень, тобто будуть закриті для відвідувань. За словами начальниці УСЗН, управління надає 146 послуг та обслуговує більше 140 тис. людей.
"Прозорий офіс" матиме електронну чергу, електронний сурдоперекладач. Обіцяють, що паперів та довідок теж доведеться носити менше.
Міський голова Вадим Лях розповів, що будуть корегувати маршрут громадського транспорту, щоб людям було зручніше добиратись до офісу. Зокрема, зупинку біля "Прозорого офісу" хочуть внести у тролейбусний маршрут №5. Очікується, що в новий офіс УСЗН переїде після дня міста, а в старий офіс в мікрорайоні Лісний переїде Фонд соціального страхування.
Отже, скільки коштує "Прозорий офіс":
11 млн. грн. - з державного бюджету в рамках конкурсу Міністерства соціальної політики;
11 млн. грн. - фінансування в рамках програми USAID;
8 млн. грн. - з міського бюджету.
900 тис. грн. - з обласного бюджету.