Просто розповім про те, що наразі відбувається із рахунками за електроенергію у нашому місті. І якщо я у цьому не сама, розкажіть свою історію.
Питання квитанцій за комунальні послуги вже давно болюча тема, напевно, для всіх мешканців України. Постійні непорозуміння, розрізнення цифр у квітанції електронній та паперовій. Що платити?
Це вже не вперше, коли квитанції плутають людей. А ще й з введенням монетизації пільг і субсидій...
Читайте: Як працює монетизація пільг. Коментар фахівців зі Слов'янська - ВІДЕО
Я завжди мала типове уявлення про всі ці платежі: прийшла квитанція - платити треба те, що там написано. Як виявилося, все не так просто. Тим паче, якщо ти маєш свій особистий кабінет на сайті організації, яким не можеш користуватися, і оплачуєш рахунки просто через інтернет.
Якщо описати ситуацію коротко, то все було так:
Додому прийшла платіжка із рахунком 338 гривень. Через декілька днів цей рахунок оплатили через інтернет. Особистий кабінет у нас давно загублений, бо ми забули від нього пароль, а пошта до якого він прикріплений, теж не працює. Завести новий кабінет на цей рахуно не можна. Тому так і робимо - просто платимо через "EasyPay" або "Portmone". До речі, до того на телефон надійшло sms із іншим рахунком. Там було щось трохи більше 400 гривень. Але ж бумажка є бумажка. Чомусь їй віриться більше. Дивно у 21 столітті так думати, правда?
Через декілька днів ми зайшли на сайт "Yasno", який є постачальником енергетичних послуг у нашій області, і помітили, що сума заборгованості стоїть така сама, як і до сплати.
Зрозуміло, що в цей же день ми зателефонували в компанію, щоб дізнатися, що там у нас по рахункам насправді. До речі, якщо у вас подібні питання чи проблеми, то ви можете їм телефонувати за номерами: (0629)52 60 00, (067)652 60 00, (095)652 60 00
Дівчина в телефоні запевнила, що оплата пройшла, просто ще не встигла змінитися інформація на сайті.
І все було б чудово, якби через тиждень додому не прийшов черговий рахунок вже на майже 600 гривень.
Панікувати сенсу не було. Але дізнатися правду таки хотілося. В інтернеті продовжувало з’являтися повідомлення про те, що за особистим рахунком на даний період немає заборгованостей.
Настав час знову телефонувати в команію.
Уважно вислухавши мою розповідь, жінка перевірила інформацію за особистим рахунком. Вердикт був таким: у вас все оплачено. За наступний місяць треба заплатити 165 гривень.