З 5 серпня цього року тривав конкурс на кращий логотип та слоган міста. Нарешті визначилися лідери.
Мета конкурсу - формувати позитивне сприйняття іміджу міста, популяризація курорту та історико-культурної спадщини.
Голосування проходило на платформі електронних консультацій з громадськістю. Для голосування було запропоновано 14 варіантів логотипу, до кожного з яких додавалося пояснення.
Окрім платформи електронної демократії, обрати логотип можна було через паперове голосування у Центрі надання адміністративних послуг.
Загалом серед 14 варіантів визначилися два лідери - під номерами 2 та 14. Через електронну систему голоси віддали лише 32 користувачі.
Логотип під номером 14 набрав 11 голосів. Він виконаний у формі листя, яке символізує природу. Також є акцент на сонячні промені, як на щось добре та світле.
Логотип під номером 2 набрав 6 голосів. Він відображає історію міста, яка пов'язана із керамічною плиткою товариства Дзевульського і Лянге. Це досі є одним із пріоритетних напрямків економіки міста.