Як слов’янцям перевірити несумлінного продавця. Гаряча лінія ДФС

У випадку, якщо мешканці Слов’янська помітили порушення, пов’язані з відсутністю отриманого під час купівлі фіскального чеку в базі даних ДФС, або невідповідності його реквізитів реквізитам чеку, який відображений в Електронному кабінеті, можна ініціювати перевірку несумлінного продавця. 

Для цього мешканці Слов’янська та області можуть зателефонувати на гарячу лінію служби. Окрім питання чеків та продавців, мешканці області можуть звертатися з будь-якими питаннями, що стосуються Державної фіскальної служби. 

Гаряча лінія: 0632671330

Або: 0-800-501-007 для отримання інформаційно-довідкових послуг. Також для звернень в ДФС, можна використовувати електронну пошту: idd@sfs.gov.ua (для отримання інформаційно-довідкових послуг без використання електронного цифрового підпису).

Сервіс «Пульс» Державної фіскальної служби України також приймає звернення фізичних та юридичних осіб щодо неправомірних дій або бездіяльності, можливих корупційних правопорушень у сфері службової діяльності з боку конкретних посадових осіб структурних підрозділів ДФС та її територіальних органів.

Електроннаадреса Головного управління ДФС у Донецькій області для подання громадянами письмових звернень в електронному вигляді:dn.upr11.official@sfs.gov.ua